dimarts, 3 de juny del 2014

Penjadors bebe

Avui us explico una manualitat que vaig fer quan estava embarassada de la Berta!


Encara conservo uns penjadors forrats de roba de quan era petita i em feia gràcia que la Berta també tingués els seus.

Primer em vaig documentar al google imatges vaig buscar "baby hangers" i vaig trobar uns forrats de paper que em van encantar i
era una alternativa molt bona a fer-los com els meus forrats de tela perquè no se cosir!

Són de la botiga "Etsy" que els venia una noia que es diu Petunia (però ja no te productes) encara que en aquest article teniu més informació.

www.etsy.com/es/shop/PetuniasPlace
Vaig comprar uns penjadors de fusta, em va costar perquè si trobava o eren de plàstic o tenien la nansa petita. Finalment els vaig trobar al CasaViva.

Pensava fer-los amb decoupage (la idea era folrar tota la fusta de paper), vaig comprar aquest "potingue" que es cola i vernís junts perquè fos més ràpid (sinó primer enganxes el paper i després fas les capes de vernís).  

No vaig trobar papers adients pel decoupage amb estampats que m'agradessin, en canvi si vaig trobar papers macos que s'utilitzen per fer Scrapbook. Eren una mica com cartolina, diria q de uns 180 o 200g
però amb gruix de cartolina no anaven be per forrar tota la fusta. Finalment vaig decidir folrar nomes part de la fusta (no recordo ni on els vaig comprar ni la marca).

Per acabar vaig pintar el ferro amb pintura acrílica i li vaig donar dos o tres capes del "potingue" amb por que al rascar amb la barra marxés. Ja fa 5 anys que els tenim i estan perfectes!

Aquí teniu les fotos del procés i del resultat final:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada